Tesir ve Yön - II - Sentez

Referans bilgi: idrakin şuura damladığı noktada adeta zamansızlık yaşanır.
Referans bilgi:
Zamansızlık Tanrı gölgesi altında kalan mahlukatın kendini bu gölgenin koyuluğu içinde idrak edebileceği bir haldir. 
Referans bilgi: Tanrı gölgesi müteal zamandır.
Referans bilgi:
Zamansızlığın tamamlayıcısı(müteyemmimi) müteal zamandır.

 // Güzel bir nesne yönelimli programlama yoksa varlık yönelimli programlama mı :)

 Şimdi burada zamansızlık bir başka açıdan AN'da olmaktır. Batılı tebliğlerde şimdi de olmak olarak Türkçemize çevrilir.

 Ortak Alan = Serbest Şuur Sirkülasyon Alanları;
 Ortak Alan = Müteal Zaman;
 Ortak Alan = Tanrı Gölgesi;

 Ortak alana bilginin eklendiği/ekildiği yerde varlık kendinde yaratmış olduğu farklı zaman dilimlerini birleştirerek ortak zaman olan An'da oluş halini deneyimler.Bu ortak zaman, varlık için, serbest şuur sirkülasyon alanları ile bir beraber olma anıdır. Bu birliktelik halinde varlık ortak alana bir bilgi paketi yerleştirebilir yada bir bilgi paketini indirebilir. Müteal Zaman ifadesinde müteal kelime olarak aşkın manasında sözlüklerde kullanılsada konu ile ilişkilendirilecek anlam aslında ortak alanı oluşturan varlıkların zaman enerjilerinin toplamını yani varlığın kendi biküler sahasını aşan hafıza(bilgi topluluğu) durumunu gösterir. Bu ortam, varlığın bireysel hafızasından büyüktür. Gördüğünüz gibi burada zaman enerjisi hafıza ile ilişkilendirilmiştir.

Zaman enerjisinin tutuculuk vasfı sayesinde bilgi enerjisi depolanabilir istenildiği zaman çağıralabilir ve böylece zaman enerjisi hafızayı oluşturur. Müteal zamanı ortak alanın hafıza ortamına benzettiğimizde hiç şüphesiz bireysel varlığın hafıza kapasitesinden büyük gözükür. Ancak varlık için hafıza kapasitesinin büyüklüğünden ziyade bu ortak alan ile ilişkiye geçip bilgi paketlerini işleme hızı daha önemlidir. Hız konusuna birazdan değineceğiz. Hafıza alanları içinde varlık soru sorarak gezer ve yürüyüşe çıkar. Burada varlık elde ettiği bilgi paketlerini deneyimlemek için kendi varlık zeminini temiz tutması, gelecek olan akar için yatağını temiz tutması icab eder. Bu varlığın asli, olmazsa olmaz vazifesidir. Bu sayede varlık serbest şuur sirkülasyon alanları ile irtibata geçip yeni bilgi paketi alışverişlerinde bulunabilir.

  Az önce ifade ettiğimiz gibi varlığın bilgi paketlerini deneyimlemesi içinde bulunduğu mekanın yasalarından dolayı bir takım kısıtlayıcı durumlara sahiptir. Bu sınırlılık içinde yapılacak en iyi yaklaşım hiç bir şey sahiplenilmeden bilginin tatbikatını yapmaktır. Önce gelecek olan bilgi için yer açılır. Sonra bilgi deneyimlenir. Oluşan durum yaratı serbest bırakılarak özgürleştirilir. Böylece yeni olan deneyimlenmemiş potansiyel bilgi paketi deneyimlenebilir yahut  deneyimlenmiş potansiyel daha da geliştirilerek serbest şuur sirkülasyon alanlarında ihtiyaç sahipleri için salınıma bırakılır. İsteyen istediğini çekip alır. Bu bilgi paketleri serbest şuur sirkülasyon alanlarında deneyimlenirken ortaya yasalar çıkar. Yasa burada bizzat deneyimlenmiş bilgi taneciğinin
yaratmış olduğu durumlardan özünün özünü çekip alarak meydana gelir. Bu yasa daha sonraki durumlar için bir referans bilgi olacaktır. Tıpkı yukarıdaki referans bilgiler gibi. Bu durum aynı zamanda zamanı hızlandırmanın bir başka metodudur.

 Soru: Varlık için tanrı gölgesi ne anlam ifade eder?

 Cevap: Gölge, gölgeyi oluşturan varlıkların bireysel zaman enerjileri arasındaki hız farkları ile meydana gelir. Hız kesafeti/boyutları oluşturur. Hız aynı zamanda varlığın yapmış olduğu seçimdir.

 Soru: Varlık için hız nedir?

 Cevap: Hız varlığın bilgi tatbikatı yaparken  göstermiş olduğu cehit - yani bilgiyi somutlaştırma, bilgiyi bedenleme - ile ortaya çıkar ki kim bu yönde meylederse zaman enerjisini hızlandıracaktır. Zaman enerjisinin hızlanması - yani varlığın kendi hafızasındaki bilgiye erişim hızı - varlığın idrak - bilginin bedenlenilmesi - ettiğinin sonuçlarını kendi şuur ortamına aktarırken yarattığı ortak zamanda - An'da - maksimum bedeni deneyimlemesidir. Bu da şunu  gösterecektir bize varlık az zamanda çok iş yapacaktır. (Müteal Tasarruf) Varlık zaman içinde zaman  deneyimleyerek bir tebliğ bilgisinde ifade edildiği üzere beşeriyetin devre başından beri üçte birini aldığı bilgi, devre sonunda üçte iki olan geri kalan bilgide kısa zamanda varlıklar tarafından deneyimlenecektir/Bedenlenecektir.

  Hiç şüphesiz ki varlık açısından zaman enerjisi hızlandıkça katalizörlük vasfı giderek artacaktır. Böyle bir varlıkla ilişkiye giren her türlü eşya/varlık hızlı bir değişimden geçecektir. Hızlı zaman enerjisine sahip katalizör varlıklar ile ilişkiye geçen eşya/varlık bu değişime uyum sağlayamadıkları taktirde bambaşka bir şeye dönüşeceklerdir.  Hiç şüphesiz icap edenle olmakta olan arasında farklar vardır. Bu farklarda bir açıdan varlık için icap eden olmaktadır. Bu duruma şu an dünya üzerindeki olaylardan örnek verecek olursak dünya ekonomisindeki üretim  modeli şekilleri, dünya ekonomisindeki parayı algılayış şekilleri üzerindeki değişim rüzgarları.

 Varlık bireysel zaman enerjisi farklı düzeylerde titreşen varlık grupları - gölgenin koyuluğu - ile beraber aynı mekanı paylaşınca görünüm adeta bir mahşer yerini andıracaktır. Her yer titreşmektedir. Kendi dengesini bulmaya çaba sarf etmektedir. İşte bu tesirler deryasında varlığın kendisinden başka bir dayanağı olmamalıdır.

 Soru:Ortam sürekli devinim halinde titreşmekteyken  denge - kendinin dayanağı olma - nasıl zuhur edecektir ?

 Cevap: Esneklik varlığın yükseliş - kendini tanıma - yolunda en önemli araçlarından biridir. Varlık esneklik için sadeleşmeyi öğrenecektir. Sadeleşme yukarıda ifade ettiğimiz üzere gelen bilgi paketi için varlığın kendi bünyesinde kendi hafızasında kendi bireysel zaman enerjisinde yer açıp bilgi paketini uygulamasından geçer.  Böylece sadeleşme esnekliği doğurarak dengeyi - idrak şuur devinimini - meydana getirecektir. Böylece varlık kendi anında kendi merkezinde dengede kaldığı müddetçe  etraf hareketlide olsa istediği noktaya gidebilecektir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar