Sistemin işleyişi

Sistemin işleyişi

Gelmişim gayya(dünya ana - gaia) kuyusuna
zaman enerjisini yavaşlatıyorum
sözde hamlığım devam ederken
cahil kalmakta ısrar ediyorum
ben kimim?, sorumsuz, gücümü
dışarıda içselleştirmediğim
bir şeye teslim eden

Soruyorum, ne zaman bir şey öğrenmezsin?
o şeyi içselleştirdiğinde, idrak ettiğinde
ama hayat çeşitli düzeylerin
bir arada bulunduğu sahanın adıdır.
Hayatın içindeki olaylar, elimdekine
farklı aromalar katar, bu aromalar
ruha anlam katar, keşfin keşfi

Birileri diyor ki ruh öğrenmez
soruyorum, neye istinaden söylüyorsun
ruh, içselleştirdiğini tahkik edendir
böylece kendini derundan bilen olur
aksi halde bu Adem'e -yokluk alemine-
neden enkarne olsun ki?
neden ruhumun bir parçası
her düşünülen, realite değildir
her realite, hakikat değildir,
her hakikatte, müteal değildir diyor?

Kendini bilme yolunda hareket ederek
bir can'a enkarne olmuşum ve
ruhumun bilgisini tahkik ediyorum
o hal'de ben benim ben varım ben şimdi buradayım

Anonim

Yorumlar

Popüler Yayınlar