zaman enerjisi nasıl çalınır

Zaman enerjisi, eprövler arasında geçişlerde kendini gösteriyor...

Geçen akşam restorana gittim ve arkadaşlarım oradaydı. bir tanesi(y) yemek yiyordu diğer arkadaşımada yemek siparişi gelmişti fakat yediği köfteler azizliğe uğramış hafiften yanmıştı.Arkadaşım(x) siparişini geri göndermiş yeni siparişini bekliyordu... haklıydı bu durum karşısında beklemekten başka bir şey yapamazdı ve (y) ile arasında duygusal bir bağ vardı.

Derken bu muhabbet üzerine ben de bir sipariş vereyim dedim fakat garson bulmak zordu.. ya bana bir işlem sırası gelmemişti ya da garson sayısı ortamdaki masaları karşılamıyordu. Bu durumda esneklik göstererek bir garson beklemeye başladık... bir tanesi yanımızdan geçtiği halde bizi görmüyordu. Arkadaşım(x) o an dediki "deminki olayın suçluluğundan yemek gelene kadar gelmek istemiyorlardır." bunun üzerine ben yok, alakası yok! dedim ve bir garsonu zorla çevirdim. Kendisinden kibarca menü istedim. Menü geldikten 5-6 dakika sonra garson yanımıza gelip hangi yemeği seçtiğimi sordu ve menüyü alıp işine geri döndü.

Siparişlerimden biri limonata idi, ve ne enteresanki oturduğumuz masanın yanında küçük bir bar ve üzerinde limonata makinesi vardı. Limonata bir türlü gelmeyince ayağa kalktım ve bar'ın arkasında duran adamdan limonata istedim. Adam hiç oralı olmayarak garson'a seslendi ve beni göstererek limonata istiyor dedi. Hiç bir şey olmamış gibi adamlar işlerine devam etti.

İçimden bu durumda beklemek gelmiyordu. Oradan çıkacaktım fakat arkadaşım(x) yemek siparişi vermişti bu durumda ben de beklemek zorunda kalıyordum. Ancak hepimizin ortak gideceği bir yer olduğundan zaman bizim için daralıyordu. Bu durumda seçim yapmalıydık ya siparişleri beklemeden kalkıp gidecektik ya da menünün gelmesini bekleyecektik.

Aradan bir beş dakika geçti ve konuyu açtım, kalkalım dedim arkadaşım(y) yemeğini bitirmişti ve teklifi kabul etti Arkadaşım(x) tamam dedi ve kalktık. Kalkarken önümüzden geçen garsona siparişleri iptal etmesini söyledim, ve sinirli bir şekilde limonata dahi getiremediklerini söyledim. Garson bana limon almaya gittiklerini söyledi bunun üzerine bu durumdan beni bilgilendirmedikleri için sinirim bir kat daha arttı ve onlara haddim olmasada işlerini nasıl yapması gerektiği üzerine nasihat verdim. Burada bir zaman enerjisi kaybetmiştik


Biz başka bir restorana girdik yemek yedik. Buradaki servis bir önceki yere göre çok daha hızlıydı. Yemeğimizin sonlarına doğru kız arkadaşlarımızı çalışma yerine haber vermeleri için önden gönderdik. Tam bu sıra ben çalışma yerinde bir arkadaşımdan telefon aldım bana nerde olduğumu ve ne kadar zaman sonra orada olacağımı soruyordu. Yemeğimiz biter bitmez çalışma yerimize gittik.

Gördüğüm sonuçta ordaki grubunda bizi beklediği idi. Biz gelmeden çalışmaya başlamamışlardı. Bu durumda zaman enerjisi bizi zincirleme bir şekilde tetiklemişti. Bir yerde zaman enerjisini kullanmamız için daha çok çalışma ve farkındalığa ihtiyacımız olduğu idi. Neyi, ne zaman, nerde yapacağımızı çok iyi fark etmemiz gerekiyor. Duygusal bağımlılıklar akışı yavaşlatıyor ve hadiselerin oluşum hızı bütünün davranışlarında bir yavaşlama meydana getiriyor...

Yorumlar

Popüler Yayınlar