d4

10.05.2005 gece sirius misyonu çalıştık arkadaşlarla, güzel bir gece oldu. xxx'yı aramadım. Akıcı bir gece oldu. yyy konuşurken kendimi iyi hissettim. Onun ifadesi ile duygusal anlamda beslendim. "Verilmiş olan geri alınmaz" ifadesi üzerine yyy ile konuştuk. Bu ifade "Tekamülde geri dönüş yoktur" ifadesini tasdik ediyordu. yyy zaman enerjisi ile ilgili güzel bir bağ kurdu. Zaman enerjisinin önemini vurguladı. Varlık ne kadar gelişmiş olursa olsun bilgide yapacağı transferde egoyu devreden çıkarmazsa zaman enerjisi olayları geri alınamayacaktır. Dolayısıyla bulunduğu zamanda, mekanda yaptığı iş her neyse hakkını vermelidir. Aslında sirius misyonu tebliğleri ile kozmik bilgi vermek istediler. Bizimkiler reddetmişler. 3500 yıllık alfa tipi elektron dönemi bitti derken anlamamız gereken varolan enerji ile ilişkinin şeklinin değiştiği ifade edilmek istenmiştir. Dün olaylarda(gündüz)yaşadığımı, iş olaylarında yarattığım gerilimin beni nasıl etkilediğini tekrar deneyimledim. Enerjiye direnç gösterdim. Akışkanlığı engelleyince(ki bunun sebebi duygusal blokajlar) yaratmam. Rabbini hamd et. Sana fark ettirdikleri için, kendini tanımaya devam.

Popüler Yayınlar